неділю, 5 березня 2017 р.

Посміхнися!

* * *
Заходить  вчителька до класу і каже:
– Діти!  Завтра уроків не буде.
– Ура ! А чому?
Вчителька усміхається:
– Завтра ж субота!
* * *
– Тато, а де Еверест? – питає донька у батька, який ніяк не може відірватися від телевізора.
– Запитай у мами, вона завжди все перекладає з місця на місце.
* * *
Усім мовчати! Руки за голову! Швидко! Ноги на ширину плечей!
- Це пограбування?!
- Ну, що ви, це урок фізкультури!



* * *
- Що трапилось, чому ти запізнився?
- На мене напали озброєні розбійники.
- І що ж вони в тебе забрали?
- Домашнє завдання.

* * *
Мама запитує у Вовочки:
- Як справи в школі?
- Вчителька сказала, що я зовсім не знаю математики,
І поставила мені в щоденник якусь цифру.


* * *
- Тато, ти вмієш розписуватися з закритими очима? 
- Так, а що? 
- Тоді розпишися в моєму щоденнику.


* * *
Учень відповів на відмінну оцінку. Вчитель попросив щоденник.
- Я забув щоденник удома, - відповів хлопчик.
- Візьми мій! - запропонував сусід по парті.


* * *
На занятті з фізкультури, щоб діти крокували в ногу, вчитель час від часу повторює:
- Лівою! Лівою!
Маленький Миколка здивовано запитує:
- А що робити правою?


Наступна сторінка