четвер, 16 квітня 2020 р.

Зустріч з учасником шоу Голос Країни Сергієм Асафатовим!

Фрагмент з інтервью.
Сьогодні в нашому класі пройшла онлайн-зустріч з участником шоу «Голос Країни» Сергієм Афасатовим. Сергію 33 роки. Він мультиінструменталіст, вміє грати на десяткові різних інструментів, дуже гарно співати. Бажаючі учні могли приєднатися, послухати як Сергій розповідає про свій музикальний шлях, як він досяг такого успіху, питати питання. Сергій показав нам свою студію де він пише пісні, показав в цій студії свої музичні інструменти які купив він, чи йому подарували.  Дуже вдячні Сергію за те що він приділив нам час, свою увагу. Бажаємо йому подальших успіхів у своїй музичній кар'єрі!

«Моя музична історія почалася з дитячого будинку. Багато існує розмов і стереотипів про те, що люди з дитячий будинків – другого сорту, яким на багато важче чогось досягнути у житті. Тому я пішов на «Голос країни», аби довести своїм прикладом, що все можливо. Вірте у свої мрії, йдіть до мети, не зважаючи ні на що. © Сергій Афасатов.



У мене була мрія з самого дитинства займатися музикою. Коли я чув, що грає десь жива музика, то по тілу бігали мурашки. Потім у мене з’явилася можливість навчатися у музичному училищі. Одночасно я вчився грати на гітарі, на фортепіано, на трубі. Почав писати пісні, музику, сам це записую…», - розповів про себе вінничанин.
Дмитро Монатик зауважив, що найкрутіший інструмент, яким володіє Сергій, це його голос. © Сергій Афасатов.
«Якби я слухав ваші особисті пісні, точно знав би, що це співаєте ви. Ви мільтиінструменталіст і мені ще більше кортить попрацювати з вами, подивитися, як ви володієте усім». © Сергій Афасатов.