пʼятницю, 28 квітня 2017 р.

З музикою по життю!

Багато талановитих учнів у 5-В класі. Про свої захоплення нам уже розповідали Ірина Пустовалова, Кира Гавриленко, знаємо ми й про Влада.
В січні цього року в класі з’явилась нова учениця – Кира Демченко. Маленька, русява дівчинка, яка намагалась бути непомітною. Для багатьох був несподіванкою  її виступ в караоке до Дня закоханих. Тоді ми побачили зовсім іншу Киру, були дуже здивовані та закохані в її спів.

Про себе Кира розповіла: «Мені дуже подобається музика, співи. 5 років я вчусь у музичній школі № 8 вокалу та грі на фортепіано. За цей час неодноразово я була учасником музичних конкурсів, концертів. Мені дуже подобається сцена, глядачі, які завжди підтримують конкурсантів, я намагаюсь дарувати ім радість. В минулому році я брала участь в 2 музичних конкурсах й стала лауреатом Всеукраїнського конкурса «Золотий Зорепад» та Міжнародного конкурса «Тріумф Fest». Цього року на Всеукраїнському конкурсі Zаграй я посіла 3 місце. Зараз я готуюсь до нового конкурсу з музики. Разом з однокласником музичної школи будемо грати на фортепіано дуетом. Своє життя я не уявляю без музики, а для цього треба добре вчитися та багато працювати.»